Ik zou graag willen weten of kinderpraktijk Koko bij ons past en ons kan helpen.
Wanneer je hulp inschakelt is het van belang dat je je prettig voelt. Er mag altijd contact opgenomen worden voor een telefonisch kennismakingsgesprek waaraan geen verplichtingen verbonden zijn.
Mijn afspraak kan niet doorgaan. Hoe annuleer ik mijn afspraak en zitten hier onkosten aan?
Mocht uw kind verhinderd zijn, dan wordt er een nieuwe afspraak gemaakt en worden er geen kosten in rekening gebracht als u dit tot uiterlijk 24 uur van te voren telefonisch doorgeeft.
Wat zijn de tarieven voor een traject en hoe gaat de betaling in zijn werking?
Afhankelijk van het traject krijgt u per sessie een factuur mee of voor een geheel traject. Deze laatste kan bij aanvraag gespreid betaald worden. Soms is het ook mogelijk om vanuit de persoonsgeboden budget een traject te starten.
Hoe kan ik kinderpraktijk Koko het beste bereiken?
Mocht je vragen hebben na het lezen van bovenstaande, of een afspraak willen maken, dan kunt je bellen met: 035 750 7517 of 06 1500 1985. Ook kun je onderstaand contactformulier invullen.